Amazon Books

Saturday, February 17, 2007

Bush vs. Condoleezza Rice

P.S.: În urmă cu ceva timp am postat pe acest blog un clip cu Bush şi Condoleezza Rice. E amuzant... Cu ceva zile în urmă l-am revăzut... Site-ul de pe care l-am postat a şters acest clip... L-am găsit însă oe YouTube şi m-am gândit să îl postez din nou pe blog... Iată-l!


Un dialog savuros între Preşedintele Bush şi Secretarul de stat american Condoleezza Rice.

Evindet... clipul se înscrie în categoria parodiilor....


Recomandat a fi vizualizat în vacanţă sau la servici, în momente de stres maxim. Le mulţumim celor doi pentru că există. :))))))



P.S.2: Am postat acest clip pentru prima dată pe acest site... acum 4 ani (17.02.2007).

5 comments:

Anonymous said...

SUPERTARE!! =))

Anonymous said...

EXISTA PE ACEST SITE MATERIALUL DE CURS DESPRE CONSOLIDAREA CONTURILOR?

Razvan Mustata said...

Numai la colegii tai exista cursul si studiile de caz aferente consolidarii situatiilor financiare.

Anonymous said...

Un caz asemanator din scoala generala...D:zi-mi un pronume relativ!
L:Care!
D:un pronume relativ!zi'mi!..
L:care!!!
D:numa un exemplu imi trebuie,nu conteaza...zi!!
L:CARE!!!!e pronume relativ!!care parte n'o intelegi??!!
:))))...:PP

Anonymous said...

PRESEDINTELE PSD BUCURESTI CARE ESTE - Citate din Presa: Vanghelie a ales discursul liber si n-a vorbit din carti. Mai mult din „almanahe“. „Pe Robert Negoita nu-l cunoaste nici zece membri din organizatie.“ „Este si domnul Nita, care-i multumesc pentru sprijin.“ „Imi place sa vina un nou capitol pentru Bucuresti.“ „Vreau ca conducerea partidului sa inteleaga.“ „O sa spunem aceste lucruri zi de zi si zi de noapte.“ „M-am saturat sa facem dosare noi lor si noi noua.“ „Va urez succes conferintei.“ „Am sa inchid acest speech pe care-l am.“ ...
Si lui tre' sa'i multumim:DDD