Amazon Books

Saturday, August 18, 2007

Bazele contabilitatii - intrebari si raspunsuri (August 2007)

În vederea desfăşurării în condiţii optime a examenului aferent disciplinei Bazele contabilităţii - sesiunea de restanţe/măriri Septembrie 2007 - vă stau la dispoziţie cu răspunsuri la întrebările pe care le aveţi.

Orice întrebare o puteţi adresa sub formă de comentariu la acest post.

Informaţii suplimentare privind acest examen găsiţi accesând link-ul aferent, din dreapta acestui post, meniul: Best Topics on this Blog.

Răzvan M.


Y! Trimite prin Y!M

8 comments:

Anonymous said...

as dori sa stiu daca va fi mult mai greu examenul de marire a notei la Bazele Contabiliatii decat cel din sesiunea din iunie?
cate intrebari vor fi din teorie?
astept raspuns.merci

Razvan Mustata said...

Gradul de dificultate al examenului va fi acelaşi, precum în sesiunea din Iunie 2007.

Nu am stabilit în numărul de întrebări din teorie. Nu vor fi mai mult de 4 întrebări, asta e sigur.

Unknown said...

va invitam si pe www.contacafe.ro

Razvan Mustata said...

si primesc o cafea gratis???
;))0

roxana said...

eu am restanta din anul 2 la bazele contabilitatii.am fost la caserie sa imi platesc examenul,dar mi s a spus k pana in data de 3,nu va fi nimeni acolo.din cate am vazut,examenul e tot in 3,de la ora 8.ce pot face sa intru totusi in examen?sunt studenta bugetara si nu as vrea sa ratez acest examen,pt ca as trece in anul 4 la taxa.am fost si la secretariat,dar secretara mea e tot in concediu,asa ca nimeni nu m a putut ajuta.
va multumesc

Razvan Mustata said...

Te prezinti in data de 3 sept la examen, iar dupa ora 11.00 cand se termina examenul te duci la secretariat, rezolvi cu procsul verbal si mi-l aduci in cabinetul 258. K?

Anonymous said...

Daca am luat partialul, dar am picat la examenul final, pe 3 sept. trebuie sa dau examen din toata materia, ori numai din a doua parte.

Multumesc anticipat

Razvan Mustata said...

Da da... Examenul din sesiunea de restante e din toata materia. Vezi informatii suplimentare pe blog.

http://razvan-mustata.blogspot.com/2007/08/sesiune-restane.html