Amazon Books

Thursday, January 10, 2008

De pe mess venite....

Am primit pe mess acest mesaj. Poate l-aţi primit şi voi. E interesant.

Cnofrom uuni stduiu al ueni uinvresttiai elgenze, nu cntozeaa in ce odrnie se alfa lirteele itnr-un cuvant, signruul lcuru ipmotarnt e ca pirma si utlima lierta sa fie la lcuol lor. Rsetul potae fi o vrzaa colmpeta si tot o vei ptuea ctii fraa prboelme. Atsa e din cuzaa ca nu ciitm feicrae lteira, ci cvanutul ca un irtneg.” E umioitare cpatcitetea ceireiului uamn de a rentosite detale.

4 comments:

Anonymous said...

Cam pe cand sa ne asteptam sa gasim cursurile la conta financiara necesare examenului din sesiune ??

Razvan Mustata said...

Aici gasiti cursurile:
http://www.econ.ubbcluj.ro/~rmustata/infoStudenti.html

Anonymous said...

Cand sotul a ajuns la hotel ,a decis sa-i scrie un mail sotiei dar a gresit o litera din adresa si mailul a fost trimis la alta adresa. Mailul ajunge din greseala la o vaduva ce venise tocmai de la inmormantarea sotului. Citeste mailul si lesina. In mesaj scria: " Draga mea , am ajuns bine. Probabil te va surprinde sa primesti vesti de la mine pe aceasta cale , dar acum au calculator aici si poti trimite mesaje persoanelor dragi. Doar ce-am ajuns si am verificat ca totul sa fie pregatit pentru venirea ta , vinerea viitoare. Abia astept sa te vad si sper ca aceasta calatorie sa fie la fel de liniistita ca a mea. Nu-ti lua multe haine ca aici e o caldura infernala.

Danielka said...

Am inceput sa citesc postarea si numai pe la al 3-lea rand mi-am dat seama ca toate sunt scrise anapoda. Azi am descoperit si blogul, so...inca un vizitator-cititor in plus!