Amazon Books

Saturday, September 1, 2007

Contabilitate aprofundată

Examenul aferent disciplinei Contabilitate aprofundată este programat în data de 03 Septembrie 2007, ora 08.00 în Aula FSEGA.

Structura subiectelor este:

Pentru forma de învăţământ ID:
- 2 întrebări teoretice din toată materia - pondere 50% în nota finală;
- 1 aplicaţie practică - pondere 50% în nota finală.

Observaţie:
Pentru a promova acest examen va rebui ca ambele părţi ale subiectelor - teorie şi practică - să fie abordate.

Rezultatele examenului vor fi afişate Miercuri, 05 Septembrie 2007, după ora 18.00.


Y! Trimite prin Y!M


Răzvan Mustaţă.

6 comments:

Anonymous said...

Ceea ce vroiam sa te intreb esta ca s-a intrat pe mai multe ture.Sry m-am exprimat eu gresit prima data

Razvan Mustata said...

Nu. Aceasta a fost singura data si ora de examen.

Anonymous said...

Deci toata lumea a intrat de la ora 8 si acum s-a terminat?In momentul de fata examenul este incheiat?

Anonymous said...

Am intrebat pentru ca dimineata am aflat ca nu sunt destule sali si ca se va intra in doua ture prima la ora 8 dimineata si a doua la ora 11:00.Banuiesc acum ca nu era adevarat ceea ce am aflat eu.

Razvan Mustata said...

Am impresia ca nu stii cu cine ai avut sau ai examen. De dimineatza de la ora 8.00 eu am organizat examenele aferente d-lui Prof.dr. Dumitru Matis. Pentru aceste examene raspund. La examenele dansului, de dimineatza nu au fost nici un fel de probleme.

Anonymous said...

Eu ma refer la examenul de restanta la Bazele Contabilitatii ieri stiam ca incepe azi la ora 8:00 si azi dimineata am aflat de la cineva cum ca nu este destul loc in sali si se va intra pe ture prima la ora 8:00 si a doua la ora 11:00